So... I got a tattoo today...!

Yes det är sant idag skaffade jag mig en tatuering... Blev inte exakt som jag hade tänkt mig då jag var väldigt stressad när jag skaffade den, men det blev bra ändå!


Den blev väll rätt bra ändå eller vad tycker ni?

Haha så klart så är jag inte så dum att jag skaffade mig en riktig tatuering utan idag i skolan hade vi tattoo day och alla skulle ha tatueringar. Jag hade även en på armen men har ingen bild på den

Detta är en del av våran football week Om vi har nu. På lördag har vi en stor match och då denna vecka har vi olika teman varje dag för att göra vekna ännu roligare! Igår var det favorit team Jersey day 

Super dålig bild men jag hade min Lundqvist tröja på mig ( Btw träffade och pratade med honom i lördags) .

Idag var det tattoo, imorgon är det Hamptons ( preppy), torsdag USA( pga att det är 9/11) och Fredag Garnet and Black day ( vårat lag heter garnet och vi är röda och vita så typ ha på sig kläder där det står garnet på eller liknade)

Så detta är en bra vecka! Synd bara att den är så tidigt i år! Hade önskat att den var i slutet på september eller tidigt i oktober. För då är man lite mer inne i skolan än nu eftersom det bara är första veckan ännu!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0