Moved to Sweden?

Random inlägg kommer här:

Idag fick jag veta att typ alla i min skola trodde jag hade flyttat hem till Sverige igen... Tydligen dom första dagarna i skolan när jag inte var där och min engelska lärare roppade upp mitt namn hade alla sagt att jag inte gick på skolan längre utan att jag hade flyttat hem till Sverige... Och nu förstår jag varför en tjej på förstadagen av skolan ( för mig) ba OMG You are back!!!! Men lite kul att alla trodde jag bara skulle flytta utan att säga något, några av dom här är till och med mina vänner. Inte närmsta men några jag säger hej till och spelar golf eller liknande med liksom haha ! Ja bara ett random inlägg jag kände för att skriva LOL

Xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0