My first day went a little like this

Då har första dagen av skolan gått. Det var inte så super jobbigt för det är fortfarande första veckan så mycket har inte hänt. Missat lite i Matte klasserna, engelska och spanska men inte så mycket i dem andra så det är ganska skönt.

Våran skola blev i år utbyggd och vi har våra skåp i den nya byggnaden vilket är super skönt för det är inte mycket folk där då det bara är seniors som har skåp där och sedan bara NO lektioner där ute så inte mycket som händer. Dom har inte byggt klart den ännu så när man går runt där är det vissa delar som är avstängde och byggställningarna är fortfarande på så när kan kollar ut genom fönsterna kan det stå en gubbe och snickra där. Dom har isolerat bra iaf så det låter inte super mycket när dem jobbar så det är rätt så bra!

 Jag gillar nästan alla av mina klasser så vi hoppas dom blir bra resten av året med, några klasser där jag är själv men dom är ok ändå. Detta kan bli ett bra år tror jag, eller jag hoppas på det!

 Efter skolan åkte jag, Stana, Nicole och Ellen till Party city för att köpa tatueringar för det ska vi ha på oss i skolan imorgon (alla ska ha det ) men nu ikväll sa dom att dom har bytt det till pyjamas dag ist så får se vad jag gör, kan iaf säga att jag inte kommer ha pyjamas för jag är inte så hobo så jag tänker gå klädd så till skolan!

 Btw tack skolan för alla läxor på första dagen det är inte så att jag redan är helt slut pga en hel dag i skolan..... men what ever, suck it up and just do it!

xoxo
 
Saknad dig Matilda flytta tbx tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0