A New start!

Hej jag heter Frida Henningsson och är en 17 årig tjej från Ingarö, Stockholm. Nu förtiden bor jag i Rye, New York och pluggar på Rye High School mitt Senior year.

 Dags att starta på nytt här kanske? Jag har inte bloggar på år och dagar för att jag inte har haft lusten, men nu när sommaren är över och skolan börjar igen på måndag så tänkte jag ge bloggen en liten chans igen och se om jag kan blogga mitt Senior year. Kan inte lova bloggning varje dag men jag ska göra mitt bästa med mycket inlägg. Bland kanske det kommer 3 på en dag ibland kanske inget på 2 dagar det får vi se. 

 Jag tänker inte sitta och skriva om hur sommaren har varit in i detaljer för det tar för lång tid, men Sverige var underbart och det var så kul att komma hem och träffa alla igen! Can't wait for this winter!

 Kom hem till USA igår och då hade vi en liten fest hemma hos Ellen, typ en welcome back party. Nu när alla är här igen (yes jag var den sista att både åka och komma tbx). Min Jetleg tog över ganska så fort igår och som tur var så blev det inte alldeles för sent utan jag kom hem runt halv 11 och fick sova för hade jag inte gått hem hade jag somnat där haha.

 

Idag är det sista dagen på sommarlovet så det ska firas med att träna, packa upp, fixa för skolstarten och bara chilla! Hoppas på ett bra skol år!

xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0