Golfig dag!

Sitter just nu i ett rum fult med killar och tjejer från 14-19 år... Kan säga att det finns många riktigt snygga killar som sitter här! Längst fram sitter en riktigt chillare, solglasögonen är på och håret är så perfekt! Nästan så jag går upp och sätter mig där ist. Nej men nästan! Iaf nu ska jag sluta drömma om her snygge! Vi alla sitter och väntat på ett möte för spelare har suttit här rätt så länge nu och jag har hört allt det här förut så jag bryr mig inte precis om vad som ska sägas eller vad som händer next. Jag vill bara ut och äta middag eller gå upp och kolla Netflix haha vilket liv jag har! Tydligen är det rätt många som måste checka in så vi kommer nog sitta här ett rätt så bra tag till.... Finns inte mycket mer att göra en att bara sitta här!

Idag kl 8:00 hade jag en inspela runda och var klar runt 12:30. Då åkte jag och pappa och köpte lunch, sen tbx till hotellet och gick ner till poolen och satt där ett bra tag. Det kom en kille förbi som hade magrutor och då vänder sig pappa till mig " han har juh tvättbräda han kan du dejta" jag tror pappa tycker det är dags för mig att skaffa pojkvänn det är inte första gången han letar kille till mig, tack pappa men han är 14 ;). Men jag kan ta killen längst fram no problem! Haha. Efter det så gick vi upp till rummet och duscha och en kollade jag på " The Blind Side" och ja nu sitter jag här! 

Xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0