Golf and again golf!

Jag är riktigt lat när det kommer till det här och blogga! Sen jag kom hem från Tävlingen har jag tränat eller spelat varje dag och idag var det tävling igen. Kl 11:09 gick jag ut så jag satte mig i bilen kl 9:30 och körde iväg mot Pelham. Jag hade en trevlig grupp av tjejer som jag spelade med och även fast det var sjukt varmt ca 35 grader och fuktigt så klarade vi oss igenom dagen fin fint! Jag spelade rätt så bra och ligger just nu 5a. Hoppas kunna jobba upp mig lite imorgon! När jag kom hem tog jag ut bubbels på en promenad (Nicoles hund som vi passar medans hon är i Rumänien) . Sedan har jag tagit det lungt och vilat så jag har massor med enegi för imorgon.
 
Nu är det dags att släcka ner då jag går ut kl 9:30 imorgon och måste vakna kl 7. vi hörs snart!
 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0