Another day of golf

Idag var det en tidig morgon. Hade tee time kl 7:10 så behövde vara på golfbanan kl 6, och behövde vakna kl 5...  Så det har varit en lång dag idag. Efter en runda golf tränade jag lite och sedan åkte jag och pappa tbx till hotellet då vi gick och tränade på gymmet ett tag och sedan la vi oss (eller jag) och sola ute vid poolen. Jag var så trött från hela dagen att jag somnande och tydligen snarkade haha åååå vad pinsamt haha. Badvakten är van med att vi är där varje dag så när vi gick idag sa ha " see you guys tomorrow" haha yes we will be back innan vi åker hem till Rye igen imorgon. Efter sol och gym så gick vi och duschade och sedan åkte vi ner till något ställe vid en stor lake och gick runt och kollade lite innan vi åt middag och sedan hem tbx till hotellet och nu ligger jag här i sängen trött som tusan och ska släcka lampan om typ 5 min. Imorgon blir det gym och sen bad innan vi sätter oss i bilen och åker ca 6,30h hem till Rye. Ska bli skönt att komma hem igen, men jag gillade denna lilla stad och speciellt poolen haha. Har jobbat på att få bort golf brännan så mycket jag kan, sakta går det haha, och måste börja sola ryggen med för är ganska ojämn i färg haha.

 

 Men nu ska jag iaf sova!

xoxo

 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0