Sverige dag 2

Idag så har vi först firat min bästa moster som fyllde år idag och sen åkte jag till mormor och morfar för kusinen skulle fixa med deras internet sen åkte jag med hem till Kusin (Nadja) och så var jag där ett tag sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem och så har jag packat för ridlägret! Kan säga att jag har nog över packar det ligger 5 plagg kvar i resväskan så har väldigt mycket saker med mig till ridlägret och väskan är en stor tennis väska (hockey trunk) så jaa hoppas att allt får plats i bilen och i rummet ;) Mitt handbaggars kommer var över proppat..... men ska packa klart nu och stänga av datan och läsa min bok för skolan..... PUSS
Bild från igår men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0