Home

Jag skrev värsta inlägget igår och så gick det inte att publicera... Men vi kan väll ta allt like kort nu för pallar inte skriva värsta inlägget... Tävlingen gick bra typ kom på 17 plats av 111 så jaa det är väll bra , näst bästa 96:an så jag är väll nöjd ;) dagen efter åkte jag storslalom en anan klubb och jaa det st kalt kan man säga., -20C såå ja man kan juh säga att jag frös hehe. Sen åkte vi hem till rye igen och jag var helt slut gick och la mig tidigt och idag vaknade jag vid 8 tiden och idag ska jag göra alla mina läxor... För det e ingen skola idag pga en heldag för Martin Luther king JR eller vad han heter säkert helt fel stavat men det är killen som ville ha likhet för svarta och vita :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0