Sov dags!

Idag har jag varit plugga för prov (Y) när jag gjort läxorna dror jag och pappi och tränade lite (golf) det gick super duper bra! kom hem åt middag pluggade och sen kollade jag på x-factor (typ som idol) och det var en kille som var 14 år (snygg) som hete john lindahl... det e juh svenskt????? hittade en killa på fb men kan inte så bilder så kan inte se om det e han och kna inte se om han e svensk eller ursprung svensk och skit .... men det var rätt roligt att kolla på! varför ska det finnas så mycket att koll på?? jag måste kolla all tv i sverige + mina serier här!!!! (e det därför man har helger för att ta ikapp tv?) nej men nu ska jag sova så ni får ha det gött tills imorgon! <3


Kommentarer
Postat av: Agnes

2011-09-22 @ 21:11:14
URL: http://takepictures.blogg.se/
Postat av: Agnes

har ingen aning våran klass van iallfall stafetten men vet inte mer än så o.O <3

2011-09-22 @ 21:12:01
URL: http://takepictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0