tbx i N.Y

heej :)
sitter här i lägenheten i N.Y igen ;P
kom hem sent igår från bosie, det var masor med förseningar på planen så fick bokas om och fixa -.-
vi hadde typ 10 min från att vi fick vår nya billjet till att gå på planet och vi skulle ju igenom säkerhetskontrol och så var gaten längst bort det var bara SPRINGA! han igalefal med planet och resten av resan gick väll bra ;)

lägger upp lite bilder i nästa in lägg då jag brättar om resan (med bilder och lite text)

idag har jag och pappi varit ute och GOTT som vanligt xD men det är det man gör här i N.Y.
köpte ett par nya spring skor skit sköna och snygga ;)

men nu ska jag äta så ni får vänta ett tag på nästa inlägg!
lunch här kommer jag xD ( kl är 14: 25 sen lunch)

bilderna fungerar inte nu -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0