hejsan svesan :D

Tja :D
Idag inget roligt-.-
longerade på elevensval :P sen typ inget mer:P

min syrras kompis kommer idag för a´tt säga hej till mig och mamma :P
så hon komer väll när som hälst

imorgon kommer stor kusse för mamma och papapa är borta så hon ska bo med mig för att jag inte sak vara själv ;) <3 <3

såg några bilder på min älskade david idag :´( saknar honom skukt vi var som en!!!!
varje dag stod jag vid hagen (om inte inne i hagen :P) pussade och gosade med honom han kom när han såg mig vi var med varandar hela tiden!!! nu har han sålts och bytt stall men han sår fotfarande nära så ska åka ditt någon dag men det är inte samma sak att bar se honom jenom boxen som att stå med honom i hagen :´(
saknar dig outlidligt David <3 <3<3




Älskling <3 <3

(förlåt för all fel stavning idag orkar bar int bry mig ;)   )


puss puss


Kommentarer
Postat av: EbbaBjärestrand

aso dendär hästen är skit lik min sköt häst på Bränntorps gård ! de ser precis lika dana ut bara att den ^^ hästen är vitare på hovarna ! /ebba imnotsweett@bdb

2010-04-30 @ 17:19:04
Postat av: hanna

har du ridigt david? :)

2010-05-05 @ 22:19:32
URL: http://hannaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0